خبرگزاری کار ایران

عزیز حسنی نالوسی خبر داد:

حمایت از تاسیس موزه صلح در سردشت

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۶۲۰

فرماندار شهرستان سردشت گفت: از تاسیس موزه صلح در سردشت حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیز حسنی نالوسی در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان با اشاره به جایگاه سازمان‌های مردم‌نهاد در فرهنگ‌سازی و روشنگری اذهان‌عمومی گفت: اگر انجمن‌ها به درستی و در چارچوب مقررات فعالیت کنند، می‌توانند در افزایش سرمایه‌های اجتماعی از جمله اعتماد متقابل دولت و ملت تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی از سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان حلقه ارتباطی دولت و ملت یاد کرد و افزود: نگاه من به سازمان‌های مردم‌نهاد اعتماد محور است و از فعالیت‌های قانونی آنها با تمام توان حمایت خواهم کرد.  

حسنی نالوسی با انتقاد از رخوت ادارات متولی شهرستان سردشت در تسهیل‌سازی فرآیند تشکیل NGO ها و ترغیب جوانان گفت: این ایراد بر همه ما وارد است و متأسفانه همه ما در این مورد سهل‌انگاری کرده‌ایم که امید است منبعد با ایجاد بسترهای مناسب برای تشکیل سازمان‌های مردم  نهاد و شتاب‌بخشی به فعالیت آنها زمینه مشارکت همگان را در برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان سردشت از پیشنهاد تاسیس موزه‌صلح در سردشت که محور اصلی مباحث این جلسه بود استقبال کرد و گفت: این شهرستان خط‌مقدم جنگ بوده که مورد اصابت بمباران‌شیمیایی قرار گرفته و شهیدان و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرده و با این اوصاف پتاسیل‌های بالقوه‌ای برای ایجاد موزه‌صلح دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در جذب گردشگر نیز بسیار مفید خواهد بود، خاطرنشان کرد: از این طرح به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار فرهنگی شهرستان حمایت می‌کنیم و هر آنچه را در توان داریم برای اجرایی‌شدن آن انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز