خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت وعده داد؛

اعتبار 220 میلیاردی برای تکمیل بیمارستان آیت‌الله خویی

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۲۶۶

وزیر بهداشت از اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان آیت الله خویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز دوشنبه در بازدید از بیمارستان آیت‌الله خویی این شهرستان افزود: یکی از مطالبات اصلی مسئولان و مردم خوی، تکمیل این بیمارستان بود که وزارت‌بهداشت در این‌خصوص با عزم جدی وارد میدان شده است.

وی اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی، فرمانداری خوی و خیرین بومی، اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان را تامین می‌کند تا شاهد بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک باشیم.

وی اظهار کرد: بیمارستان جدید شهرستان خوی نیز توسط وزارت راه و شهرسازی با پیشرفت 80 درصد در حال ساخت است که تا پایان سال‌جاری به اتمام رسیده و تحویل وزارت بهداشت می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تجهیز این بیمارستان نیز به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تامین آن به عهده وزارت بهداشت است.

هاشمی همچنین از بیمارستان 160 تختخوابی در دست احداث سلماس بازدید کرد و در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این بیمارستان با 54 هزار مترمربع عرصه و 13 هزار متر مربع زیربنا در 4 طبقه احداث می‌شود و دارای بخش‌های اورژانس، تشخیص، مراقبت ویژه و آزمایشگاه است.

محل احداث این بیمارستان جاده سلماس- خوی بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز