خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه در گفت وگو با ایلنا خبر داد؛

ارومیه آماده استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید است

شهردار ارومیه ازآمادگی شهر ارومیه برای استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه خبرداد

«محمد حضرت پور» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه بیان کرد: شهر ارومیه آماده استقبال از حضور رئیس جمهور محترم ایران است و تمامی مراحل آماده سازی فضای شهری توسط شهرداری ارومیه انجام یافته است.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به ارومیه و استان آذربایجان غربی میتواند زمینه سازخیر و برکات زیادی باشد و در این راستا استقبال مناسب هم میتواند به آن کمک کند.

حضرت پور از جلوگیری از سد معبر در کلیه مسیر های احتمالی تردد و استقبال خبرداد و گفت: برای ایجاد شهری با نشاط و با طراوت مقرر شده تمامی آب نما ها روشن شوند و رفت وروب در معابر پرتردد انجام خواهد شد و تمامی اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کارجابجایی شهروندان را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه از تمام توان خود برای استقبال شایسته از ریاست جمهوری استفاده کرده است، افزود: نصب بنرهای خوش آمد گویی در سطح شهر و وسایل نقلیه عمومی، رنگ آمیزی جداول، گل آرایی در پارکها و آراستگی فضای سبز از جمله اقداماتی است که پیش از سفر رئیس جمهور انجام شده است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهروندان ارومیه و  مردم آذربایجانغربی روز 10 اردیبهشت استقبالی تاریخی از ریاست جمهوری را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: مسیر استقبال برای سخنرانی رئیس جمهور از ساعت 8:30 از میدان انقلاب آغاز و تا محل سخنرانی رییس جمهور در استادیوم ورزشی تختی ارومیه ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۳۷۵۳۴۱