خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار مهاباد خبر داد:

رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد هم خواهند آمد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۴۰

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد گفت: رئیس جمهوری در سفر به استان آذربایجان غربی به طور ویژه با مردم شهر مهاباد نیز دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مهاباد، ایرج شجاعی در جلسه برنامه ریزی ستاد استقبال از ریاست جمهور و هیات دولت به شهرستان مهاباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد،اظهار داشت: حجت الاسلام روحانی روز 10 خرداد مهمان مردم شریف استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر برنامه های مرکز استان ارومیه ، رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد هم خواهند آمد و دیدار عمومی را با مردم شریف مهاباد خواهند داشت ، که در میدان چمن فوتبال (میدان آزادی) خواهد بود .

شجاعی تاکید کرد که این سفر بسیار ویژه است زیرا ایشان تنها شهرستانی که شخصا علاوه بر مرکز استان دیدن خواهند کرد ، مهاباد است ، به همین خاطر باید تمام توان خود را در استقبال از ایشان بکار گیریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد گفت: این سفر از چندین وجه حائز اهمیت است و باید در راستای استقبال عمومی در شهرستان مهاباد با همت و اراده ای جدی انجام وظیفه نمائیم و برای حضور مردم در محل دیدار عمومی برنامه ریزی منسجم صورت پذیرد.

وی گفت: کلیه امورات در شهرستان سازماندهی شده است و امور مربوطه به نحو احسن برنامه ریزی شده است.

شجاعی افرود: بی شک حضور ریاست جمهوری در شهرستان مهاباد مایه خیر و برکت خواهد بود و حضور ایشان امیدواریم که توسعه و آبادانی را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، تشکیل کمیته‌های مختلف در مهاباد ، تشکیل کمیته‌های روستایی، ساماندهی اقشار مختلف در شهرستان ، پیش بینی صندوق‌های  جمع آوری نامه‌های مردمی در استادیوم ، نصب تراکت تبلیغاتی بر روی وسایل حمل و نقل عمومی و بر سر درب مغازه های سطح شهر ، تبلیغات محیطی و داخل شهر ، تشکیل ستاد استقبال مردمی در شهرستان مهاباد و برنامه ریزی برای حضور روستائیان در مراسم استقبال ، از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز