خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

وظیفه ملی و مذهبی هر ایرانی بها دادن به تولید ملی و کار ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۷۷۱

رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد گفت: وظیفه ملی و مذهبی هر ایرانی بها دادن به تولید ملی و کار ایرانی است.

آرش صالحیه رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد، گفت : همانگونه که استحضار دارید سازمان تامین اجتماعی از طریق بازار توزیع در آمدها در اقتصاد کشور نقش بسزایی را ایفا می کند و از طرفی توجه به مسئله تامین اجتماعی موجبات ایجاد فضای امن در کشور را پدید می آورد .

وی افزود : اقتصاد و امنیت در کنار هم می‌تواند گره گشای مسایل روز کشور باشند که مورد عنایت مقام معظم رهبری در شعار سال 95 قرار گرفته است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد تاکید کرد : سازمان تامین اجتماعی توانسته با حمایت از نیروی های کار و ارائه تعهداتی که کارفرمایان داشته در شرایط سخت و تحریم ها سر بلند باشد که خود حاکی از حرکت هماهنگ این سازمان با جریان اقتصاد مقاومتی و همان فرمایش رهبری است.

وی ادامه داد: این موفقیت ها به شرط برقراری کامل آن موثرترین وسیله تضمین، توزیع عادلانه و شرافتمندانه درآمدها که از شاخص های بارز امنیت اقتصادی است محقق می شود و این مهم با قبول مسئولیت مسلمین در قبال یکدیگر از طریق مشارکت کارگر و کارفرما مبتنی است و این پتانسیل را دارد که برای اقتصاد مقاومتی یک شاخص ارزیابی تلقی کرد .

ایشان در مورد حمایت از کار ایرانی و تولید ملی به خبرنگار ایلنا گفت : بها دادن به تولید ملی و کار ایرانی از وظایف ملی و مذهبی ایرانی محسوب می شود و نمونه کشورهای پیشرفته در دنیا با توسل به حمایت از تولید و سرمایه داخلی به موفقیت رسیده اند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی مهاباد در پایان درباره خباثت استکبار جهانی در تحمیل جنگ اقتصادی گفت: امروزه استکبار جهانی می خواهد از طریق ضربه زدن به اقتصاد کشورها و حکومت های مخالف خود بخصوص کشورهای اسلامی و میهن عزیزمان ایران ، یعنی آن چیزی که مستقیما با معیشت مردم در ارتباط است وارد عمل شود و با تحمیل تحریم های اقتصادی و بانکی تلاش می‌کند تا ضربه مهلکی به پیکر انقلاب و نظام وارد کند که باید گفت با وجود هوشیاری و ژرف اندیشی رهبری عزیز کشورمان این آرزو را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز