خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی مطرح کرد:

کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۸۰

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی این استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «دکتر سعید فریور» در جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت کار و رفاه اجتماعی در استان که با حضور معاون روابط کار این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تشریح رویکردها و فعالیت‌های بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: حقوق پایین کارکنان، سهمیه اندک استان در بیمه زنان سرپرست خانوار شهری، بروکراسی سخت بانکی در اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان و عدم تناسب اعتبارات با جمعیت تحت پوشش از دیگر مشکلات این نهاد به شمار می رود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه کمبود نیروی تخصصی مشکل اصلی بهزیستی استان بشمار می‌رود اظهار داشت: در حال حاضر 379 پست سازمانی در بهزیستی استان بلاتصدی است که موجب شده کارکنان بیش از توان در جهت خدمتگزاری به جامعه هدف فعالیت نمایند.

وی با اشاره به فعالیت‌های شاخص بهزیستی استان در اشتغال زایی جامعه هدف افزود: سال گذشته با تحقق 110 درصدی تعهدات اشتغال یک هزار و 239 مددجو موفق به دریافت تسهیلات اشتغال زایی شدند.

فریور  با بیان اینکه عدم تامین ضمانت بانکی از سوی مددجویان بویژه معتادین بهبود یافته یکی از مسائل اساسی است ادامه داد: با وجود این مشکلات سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب شد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه افزایش حقوق کارکنان و مستمری مددجویان از ضروریات به شمار می رود خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان نهادی تخصصی و حمایتی بیش از اینها نیازمند توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز