خبرگزاری کار ایران

ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پیرانشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۷۳۵

مدیر آموزش و پرورش پیران‌شهر از ادغام صندوق تلاشگران مدرسه‌ساز با مجمع خیرین مدرسه‌ساز به منظور افزایش پتانسیل جذب خیرین در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اشنویه، ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پیران‌شهر با حضور فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از خیرین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان پیران‌شهر برگزار شد.

سلیمان پناهنده مدیر آموزش و پرورش پیران‌شهر ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ولادت با سعادت حضرت‌علی(ع) گفت: مشارکت‌های مردمی به عنوان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی کشور محسوب می‌شوند که به تدریج در حال نهادینه‌شدن و یافتن جایگاه ویژه خود در جامعه هستند.

پناهنده از ادغام صندوق تلاشگران مدرسه‌ساز با مجمع خیرین مدرسه‌ساز به منظور افزایش پتانسیل جذب خیرین در سطح شهرستان خبر داد.

در ادامه رسول خضری نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پیران‌شهر ضمن تجلیل از فعالیت‌های اعضا و بحث پیرامون اهمیت مدرسه‌سازی اذعان کرد: در امر مدرسه‌سازی باید از رویکردهای دانش‌بنیان استفاده کنیم و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

سپس حاج ماموستا محمودی امام‌جمعه پیران‌شهر از امر مدرسه‌سازی به‌عنوان صدقه جاریه و باقیات و صالحات نام برد و گفت: حرکت خیرین مدرسه‌ساز حرکتی افتخار آمیز است که موجب رضایت خداوند متعال می‌شود.

سپس نوسودی فرماندار شهرستان و آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان آذریابجان‌غربی هرکدام درباره اهمیت مدرسه‌سازی و نقش بی‌بدیل مدرسه در رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان از برگزاری همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز استان در روز 22 اردیبهشت‌ماه در شهرستان ارومیه خبر داد.

در پایان خیرین حاضر در جشنواره ساخت چندین مدرسه، اهدای زمین و کمک‌های نقدی و کسر از حقوق به‌صورت مادام‌العمر را تعهد کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز