خبرگزاری کار ایران

با امضاء قرار دادی رسمی؛

تراویسا سرمربی والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۶۲

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه از توافق با تراویسا مربی ایتالیایی ـ صربستانی برای هدایت تیم والیبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احدیوسفی در این نشست تراویسا را رسما به عنوان سرمربی فصل جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه معرفی کرده و اظهار داشت: برای هدایت تیم والیبال شهرداری سه گزینه مد نظرمان قرار داشت که در نهایت با تراویسای ایتالیایی - صربستانی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه بیان کرد: قرار است تراویسا علاوه بر مربیگری در تیم بزرگسالان بر تیم های پایه نیز نظارت کند تا پشتوانه سازی والیبال بزرگسالان انجام شود و در شان مهد والیبال گام برداریم.

یوسفی با بیان اینکه به زودی وضعیت بازیکنان با نظر این مربی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: بازیکنان مدنظر تراویسا را جذب خواهیم کرد و تیم از یکم تیرماه برای لیگ برتر تمرینات خود را شروع خواهد کرد.

احد یوسفی درباره حضور تراویستا در ارومیه گفت: قبل از اینکه با تراویستا در باره نحوه قرارداد صحبت کنیم به او گفتم که در شهر ارومیه بگردد و فضای شهر ارومیه را درباره والیبال ببیند که سرمربی تیم بعد از حضور در شهر با ابراز تعجب گفت :آیا مردم ارومیه می‌دانستند که من در ارومیه هستم؟هر کجا که من حضور یافتم مردم را دیدم که در حال بازی والیبال هستند و من در تاریخ زندگیم چنین صحنه ای که مردم عاشق والیبال باشند را در کمتر شهری دیده‌ام.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه درباره جذب بازیکنان در فصل پیش رو نیز اعلام کرد: اولویت ما به مانند سال‌های پیش جذب بازیکنان بومی است و سپس در مرحله های بعدی بازیکن غیربومی و خارجی.

وی گفت: امیدواریم امسال هیات‌ها تعامل بیشتری با ما داشته باشند چرا که تیمداری ما در ورزش کمک به آنها است. همان طوری که هیات والیبال و دبیر این هیات شبانه‌روز با ما همکاری کرد تا به موقع با ثبت قراردادهای‌مان بتوانیم تیم را روانه مسابقات کنیم.

یوسفی با بیان اینکه باشگاه شهرداری ارومیه در حال حاضر ۲۵۰۰ هوادار ثبت شده دارد، افزود: امسال می خواهیم با همکاری و همفکری رسانه ها، طرفداران و باشگاه کانون هواداران را راه اندازی کنیم و فعالیت تکریم هواداران و برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده است توسط این کانون انجام شود.

وی ادامه داد:سال 93 طرحی از سوی کانون هواداران باشگاه ارائه شد بعنوان کارت های هواداری و با عنوان "ایکینجی شناسنامه (شناسنامه دوم)" ولی متاسفانه به سرانجام نرسید.

یوسفی با بیان بودجه امسال باشگاه اظهار داشت: در سال 95 بودجه باشگاه شهرداری ارومیه 12 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه سال گذشته بدترین سال ورزش کشور از لحاظ مالی رخ داد تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته بسیاری از تیم‌ها به خاطر مسائل اقتصادی از بازی‌ها انصراف دادند چون تیم‌داری هزینه‌های فراوانی دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: برای موفقیت تیم های مختلف امیدواریم همه طرفداران ، رسانه ها و مسئولان پشتوانه ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز