خبرگزاری کار ایران

مسیرهای سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام شد

مسیرهای ششگانه سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه‌ای ایرن- آذربایجان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در مسیر یک هزار و پنج کیلومتر در شش مرحله بین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت ۱۶۲. ۴ کیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت ۲۰۹. ۴ کیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت ۱۳۹. ۹ کیلومتر برگزار خواهد شد.

دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت ۱۹۸. ۲ رکاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند را به مسافت ۱۸۰. ۷ طی کنند.

مرحله نهایی و ششم این تورنمنت روز ۲۹ اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مرکز تجاری لاله پارک به مسافت ۱۱۴ کیلومتر برگزار خواهد شد.

 «اروین کیست ماکر» از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و «اوله اولسن» از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده‌اند.

پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، نماینده آذربایجان غربی و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تیم‌های داخلی شرکت کننده و تیم‌هایی از اتریش، آلمان، چین، کویت، مالزی، هلند، چین تایپه، ژاپن، آمریکا، قزاقستان، استرالیا و تیم‌های ملی: هنک کنگ، مغولستان و سوریه تیم‌های خارجی شرکت کننده در این تور می‌باشند.

اختتامیه مرحله اول تور ساعت ۱۳. ۵۰ ظهر روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در پارک الغدیر ارومیه و مراسم استارت مرحله دوم نیز ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از مقابل استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۶۳۵۲۹