خبرگزاری کار ایران

معصوم‌زاده خبر داد:

صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۲۳

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: تمامی رانندگان تاکسی سطح شهر به کارت شناسایی مجهز و این طرح در ارومیه اجرایی شد.

فخرالدین معصوم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با اشاره به‌اهداف اجرای این طرح در ارومیه اظهارکرد: تامین امنیت و ارتقای خدامات رفاهی شهروندان و مسافران یکی از اهداف مورد نظر در سازمان تاکسیرانی است که اجرای طرح صدورکارت شناسایی می‌تواند گامی موثر در این زمینه باشد.

وی افزود: اجرای این طرح  می‌تواند سبب افزایش میزان سطح اعتماد عمومی شود  و احتمال سوء‌استفاده برخی افراد را کاهش دهد و مسافران نیز با اطمینان هرچه بیشتری در مسیرها تردد می‌کنند.

معصوم‌زاده تصریح کرد: برخی مالکان، تاکسی خود را در اختیار افراد فاقد صلاحیت و بدون پروانه تاکسیرانی گذاشته که خود این موضوع سبب ایجاد مشکل برای مسافران می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به تعداد 1000 دستگاه از تاکسی‌ها در سطح شهر تحویل و روی شیشه مقابل خودرو روی داشبورد تاکسی‎ها به‌نحوی که مسافران آن را مشاهده کنند نصب شده، بیان کرد: رانندگان باقی‌مانده که به هر دلیلی هنوز کارت شناسایی خود را از سازمان تحویل نگرفته‌اند تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به واحد بازرسی سازمان نسبت به دریافت کارت شناسایی خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به‌ عدم استفاده برخی رانندگان از کارت‌شناسایی بیان کرد: در شرایطی که رانندگان از کارت‌شناسایی مربوطه استفاده نکنند، مدارک آنان توسط نیروهای بازرسی سازمان اخذ و به‌ منظور اعمال قانون به‌ کمیته‌انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌شوند و از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم  در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 32359995 و یا با شماره پیامکی سازمان30005289 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز