خبرگزاری کار ایران

مسابقات پینت‌بال در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۲۱

شهردار منطقه یک ارومیه از برگزاری مسابقات پینت‌بال در ارومیه خبر داد.

وحید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با اشاره به استقبال مردمی از  مسابقات ورزشی مختلف برگزار شده در سال گذشته در منطقه یک شهرداری ارومیه گفت: سال 95 برنامه‌ریزی دقیق‌تری در حوزه ورزش همگانی و تفریح مردم انجام شده که شروع آن با مسابقات پینت‌بال در ارومیه خواهد بود.

وی یادآور شد: سال گذشته مسابقات تیراندازی، دارت، همایش پیاده‌روی و طناب‌کشی برای بانوان برگزار شد.

عباسی  با بیان اینکه از نظرات و پیشنهادات  مردم در این زمینه استقبال می‌کنیم، ادامه داد: برای نخستین بار سال قبل المپیاد محله‌ای را در دو رشته فوتسال و والیبال به مدت برگزار کردیم و با استقبال بی‌نظیری روبروشد وهمین امر باعث شد برای امسال این المپیاد را با رشته‌های زیادی برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار منطقه یک افزود: می‌خواهیم برای نخستین بار در شمال غرب کشور مسابقات پینت‌بال خانوادگی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محل مسابقات و شرایط آن را آماده می‌کنیم تا خانواده‌ها با خیال راحت و آرامش کامل در این مسابقات شرکت کنند.

عباسی در پایان گفت: مسابقات پینت‌بال یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی است که امیدواریم اواسط اردیبهشت‌ماه آن را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز