خبرگزاری کار ایران

امروز صبح برگزار شد

شرکت بیش از 400 سوادآموز بوکانی در آزمون پایانی دوره انتقال

آزمون پایانی دوره انتقال اداره سوادآموزی شهرستان بوکان با شرکت بیش از 400 سوادآموز و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، صبح امروز دوشنبه مورخ «23 فروردین ماه»، اسماعیل آقازاده رئیس اداره سوادآموزی، هوشنگ عبادیان کارشناس مسئول بازرسی، بهروز محمودی کارشناس حراست از تعدادی حوزه امتحانی آزمون پایانی دوره انتقال در مناطق شهری وروستایی بازدیدکردند واز نزدیک بر امر امتحانات نظارت کردند.

اسماعیل آقازاده پس از بازدید از حوزه‌های امتحانی دوره انتقال اداره سوادآموزی طی سخنانی ضمن بیان رضایت از نحوه برگزاری آزمون،ابراز امیدواری کردند با تلاش همه جانبه مجموعه سوادآموزی و همیاری مدیران و عوامل اجرایی مدارس با اداره سواد آموزی، آزمون دوره‌های سوادآموزی به جهت تفاوت روحی و شرایط سنی سوادآموزان طبق مقررّات و در فضایی معنوی و آرام بخش برگزار شود.

عبادیان و محمودی، کارشناسان بازرسی و حراست نیز ضمن روئیت و بررسی دستورالعمل‌های آزمون و مدارک شناسایی سوادآموزان مراتب رضایت و تقدیر و تشکر خود را از مدیران حوزه‌ها و عوامل اجرایی ابراز کردند.

شایان ذکر است آزمون دوره انتقال سوادآموزی سال 1395 در این مرحله از بیست وسوم فروردین با حضور بیش از 400 نفر سواد آموز در هفت حوزه شهری و هفت روستایی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

کد خبر : ۳۶۰۵۷۷