خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای برنامه‌های سلامت نوروزی؛

14 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوکان معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۸۶

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: در جریان اجرای برنامه های بسیج سلامت نوروزی سال 95 مقدار 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در بوکان کشف و ضبط شد.

«رحیم ایزدمهر» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوکان، گفت: گروه بهداشت محیط با همکاری بازرسین اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف را در جریان اجرای برنامه های بسیج سلامت نوروزی سال 95 در بازدیدها و بازرسی هایی که از اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی در بوکان انجام شده بود، کشف و ضبط کرده و با همکاری نماینده دادستانی معدوم کردند.

وی افزود: این مواد شامل شکلات، ژل میوه، رنگ غیرمجاز، لواشک، کلوچه، کیک، خامه، بیسکویت، آبلیمو، ترشی، آرد، نوشمک، مایع ظرفشویی، آبنبات، کمپوت، سس، ویفر، گز، نوشابه، ماست و کره،  پنیر، دوغ، بادام زمینی، آدامس، پاستیل، ادویه جات، رب گوجه فرنگی و... بود که بنا به دلایل انقضای تاریخ مصرف، تغییر در رنگ و بو و نداشتن مشخصات 9 گانه ضبط شده است.

ایزد مهر از همشهریان درخواست کرد که در هنگام خرید به مشخصات 9 گانه درج شده بر روی بسته بندی مواد غذایی شامل تاریخ تولید، تاریخ مصرف، شماره پروانه بهره برداری، نام محصول، شرایط نگهداری، سری ساخت، آدرس تولید کننده، وزن و نام کشور سازنده توجه و هرگونه تخلفات بهداشتی را به شماره تلفن 46234066 اعلام کنند.

شایان ذکر است که طرح سلامت نوروزی از اول اسفند 94 شروع شده و تا 15 فروردین ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز