خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات ایام نوروز؛

113 ماموریت توسط تیم فوریت‌های پزشکی سردشت به ثبت رسید

کارشناس فوریت‌های پزشکی سردشت گفت: 113 ماموریت توسط تیم فوریت‌های پزشکی سردشت در تعطیلات ایام نوروز به ثبت رسید.

«ریبین سوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سردشت، در رابطه با عملکرد این واحد در طول تعطیلات نوروز گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در طول ایام نوروز با مستقر شدن در جاده‌های مواصلاتی بین شهری و نقاط پرتردد این شهرستان توانست عملیات امداد و نجات را در قالب ۱۱۳مورد ماموریت به انجام برساند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر ۱۰۰۰ نفر ساعت استقرار کادر تکنسین‌های پزشکی در محل‌های پرتردد وحادثه خیز داشتیم که مدت زمان رسیدن بر سر بالین مصدوم حادثه دیده نسبت به سال گذشته در ایام نوروز به شش دقیقه کاهش داده شد.

سوری افزود: از تعداد ماموریت‌های صورت گرفته شده در اجرای طرح امداد نوروزی، ۴۲ ماموریت مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده که با اقدام سریع و به موقع، همکاران فوریت‌های پزشکی توانستند از بروز موارد ناگوار جلوگیری کنند.

کار‌شناس مسئول فوریت‌های پزشکی سردشت اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از مورخ ۲۵ اسفند ۹۴ الی ۱۵ فروردین ۹۵ به مدت ۲۰ روز با حضور ۲۵ نفراز تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و شش دستگاه آمبولانس، همزمان با سراسر استان در مسیرهای حادثه خیز و پرتردد در راستای تامین سلامت مسافران نوروزی و ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان مستقر و در حال آماده‌باش کامل بودند.

کد خبر : ۳۵۹۰۹۳