خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نقده خبر داد

نفرات منتخب جشنواره نوجوان خوارزمی در نقده معرفی شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت 473 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار و نفرات منتخب راه یافته به مرحله استانی معرفی شدند.

«منصور سعیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت 473 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه در دبیرستان‌های استعدادهای درخشان فرزانگان، شهید بهشتی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی برگزار و نفرات منتخب راه یافته به مرحله استانی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد از دانش آموزان رقابت خود را در شش محور فعالیت‌های آزمایشگاهی،ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی،  بازارچه و کارآفرینی و پژوهش از هفتم اسفند شروع و روز بیست و سوم اسفند به پایان رساندند، افزود: در همه محورها نفرات برتر مدارس عادی و مدارس خاص به شکل مجزا داوری شده  و با توجه به سهمیه اختصاصی شهرستان،  نفرات منتخب منطقه‌ای مشخص و  به استان معرفی شدند.

سعیدی افزود: مرحله منطقه‌ای جشنواره نوجوان خوارزمی با همکاری پنج ناظر تخصصی و تعداد 17 داور  از دبیران تخصصی به برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نقده از مدیران و عوامل دبیرستان‌های استعدادهای درخشان فرزانگان، شهید بهشتی و پژوهش‌سرای دانش آموزی که در برگزاری مرحله منطقه‌ای نهایت همکاری را با کارشناسی آموزش متوسطه دوره اول داشتند تقدیر کرد.

شایان ذکر است مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در اردیبهشت ماه و مرحله کشوری آن در تابستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۸۴۳۶