خبرگزاری کار ایران

با هدف حفظ محیط زیست انجام شد؛

استقبال مردم بوکان از کمپین پاراستنی ژینگه پاراستنی ژیانه

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۲۶

حدود 7 روز مانده به سیزده بدر امسال شهروندان بوکانی با تشکیل و استقبال از کمپین (پاراستنی ژینگه پاراستنی ژیانه) به استقبال از این روز می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با هدف سلامت بخشی و ایجاد فرهنگ درست و حفاظت از محیط زیست در یک اقدام ابتکاری امسال شهروندان بوکان اقدام به تشکیل کمپین (پاراستنی ژینگه پاراستنی ژیانه) در این شهرستان کرده اند.

این کمپین که چند روزی است در این شهرستان تشکیل شده، با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان بوکانی مواجه شده است.

در این کمپین شهروندان بانی ایجاد آن به ویژه در فضای مجازی، از راه های مختلف به ویژه ارسال عکس، از دوستان و همشهریان خواسته اند امسال با همت و تلاش خود ضمن بهره مندی از این موهبت‌های الهی و ارزش های خدادادی با رعایت اخلاق طبیعت گردی و با بهره مندی از آموزه های دینی و اخلاق زیست محیطی ، صیانت از جلوه های الهی را سرلوحه رفتار و منش خود قرار دهند و در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

آنها هدف خود از تشکیل این کمپین در بوکان به منظور بهره‌مند شدن از محیط زیستی زیبا، سالم و با نشاط، در پاسداشت طبیعت کوشا باشند، عنوان کرده اند.

شایان ذکر است که این کمپین در شهرستان پیرانشهر هم ایجاد و با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز