خبرگزاری کار ایران

نوروز 95 بهترین فرصت برای معرفی ارومیه 1404

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۵۱۴

نوروز 95 بهترین فرصت برای معرفی ارومیه1404 به عنوان شهری سالم، سبز، فرهنگی و مجهز به فناوری اطلاعات و حمل و نقل ریلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوروز امسال باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار شود، چراکه رویداد ششمین اجلاس بین‌المللی راه‌ابریشم و جشن 5 هزار سالگی شهر ارومیه را اردیبهشت‌ماه 95 پیش‌‌رو داریم.

با توجه به حضور 32 کشور طی 4 روز در ارومیه و برگزاری جلسات متعدد و ارائه نقشه‌راه در موضوعات مختلف فرهنگی، تجاری، بازرگانی، سرمایه‌گذاری در ششمین اجلاس بین‌المللی راه‌ابریشم می‌تواند واقعه مهمی را برای شهر اورمیه رقم زند.

دستاوردهای ششمین اجلاس بین‌المللی راه‌ابریشم اعم از موضوعات امنیت در حوزه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری و معرفی شهر ارومیه به عنوان یکی از شهرهای مهم و کلان‌شهر ایران اسلامی و حضور تعداد قابل‌توجهی از افراد کشورهای مختلف و کشور در شهر اورمیه و دیدار و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه و قابل بهره‌مندی در حوزه‌های مختلف می‌تواند تاثیرات مثبت فراوان برای این شهر داشته باشد .

شهرداری ارومیه ضمن اینکه ضمن میزبانی شایسته‌ از گردشگران نوروزی، می‌تواند در راستای معرفی رویداد‌های ارومیه در اردیبهشت 95 و معرفی ارومیه 1404 به عنوان شهری سالم، سبز، فرهنگی و مجهز به فناوری اطلاعات و حمل‌و‌نقل ریلی فعالیت‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز