خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نقده عنوان کرد

دهیاران نباید از پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۶۸

فرماندار نقده گفت: دهیاران عزیز نباید از پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی فرامرزی در جلسه مشورتی دهیاران که در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به نقش دهیاران در توسعه و آبادانی روستاها گفت: دهیاران عامل صفا و همدلی بوده و در خاکریز اول عرصه خدمت‌رسانی در روستاها و پل ارتباطی و رابط بین مردم و مسئولان هستند و نقش مهمی در انسجام بین مردم و توسعه روستاها دارند .

فرامرزی افزود: دهیاران باید برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر از سال‌های گذشته در سال جدید سعی و تلاش کنند و موجبات رضایت‌مندی مسئولان و مردم را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث عمرانی در روستاها بسیار مهم و حائز اهمیت است ولی دهیاران عزیز نباید از پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل شوند و باید با برنامه‌ریزی منسجم، آینده‌نگرانه و هدفمند برای امورات اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند .

وی افزود: با تلاش و کار شبانه‌روزی مسئولان و دهیاران عزیز سعی خواهیم کرد سال 95 کل جاده‌های روستایی شهرستان نقده آسفالت شود.

فرامرزی اضافه کرد: رعایت عدالت در خدمت‌رسانی به روستائیان باید مورد توجه دهیاران قرار گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز