خبرگزاری کار ایران

عملکرد انتظامی شهرستان مهاباد تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد : در جلسه شورای اداری این شهرستان ، به بیان عملکرد انتظامی در شهرستان مهاباد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سرهنگ فتاح بابانژاد در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد که روز چهارشنبه مورخ « 19 اسفند ماه » در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: خوشبختانه در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت در ایران اسلامی به ویژه در شهرستان مهاباد موج می زند و حضور حداکثری مردم مهاباد در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن نشان از تجدید بیعت مردم شریف مهاباد با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به مهمان پذیری و گردشگری بودن شهرستان مهاباد تاکید کرد و افزود: برای حفظ این امنیت باید همه دست در دست هم نهیم و تلاش مجدانه ای داشته باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد افزود: خوشبختانه در زمینه مبارزه با مواد مخدر کشفیات آن اقدامات اررزشمندی صورت گرفته ، انهدام 6 باند سازمان یافته ،کشف وضبط 6 کیلو تریاک 32 کیلو هروئین 23 کیلو شیشه و مواد صنعتی از اقدامات انتظامی شهرستان بودند .

بابانژاد افزود: در شهرستان مهاباد 119 قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف و ضبط شده است و این مهم میسر نمی شد مگر با همکاری و همدلی مردم شریف با نیروهای انتظامی که شبانه روز در حال تلاش و پویایی هستند .

در پایان مراسم از اعضای هیات نظارت واجرایی ومسولین واعضای کمیته‌های دهه مبارک فجر شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز