خبرگزاری کار ایران

محمد فرج‌پور خبر داد:

راه‌اندازی 3 جایگاه توزیع نهال رایگان بین مردم شهرستان شوط

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۵۸

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان شوط گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری 3 جایگاه ویژه توزیع نهال رایگان در این شهرستان استقرار یافتند .

به گزارش ایلنا، محمد فرج‌پور در این حرکت فرهنگی و اجتماعی که از مرکز شهر شوط آغازشد، گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاریتوزیع بیش از 4هزار و 500 اصله نهال رایگان بین شهروندان آغاز شد که شهروندان می‌توانند به جایگاه‌های ویژه این امر در سطح بوستان‌های این منطقه مراجعه کنند.

وی ارائه مشاوره گیاه‌پزشکی و آموزش‌های تخصصی نحوه کاشت و داشت نهال‌های اهدایی را از دیگر خدمات رایگان در این جایگاه‌ها برشمرد و افزود: این جایگاه‌ها واقع در بوستان‌های ستارخان، معلم، آبشار صخره‌ای، ایثار و رزمندگان از محل‌های توزیع نهال رایگان است.

فرج‌پور زمان اجرای این طرح سبز از اول هفته منابع طبیعی و روز درختکاری عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده‌ای که از سوی شهروندان خواهیم داشت، یکی از جایگاه‌های مذکور واقع در بوستان ستارخان که محل استقرار مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری شوط نیز است تا پایان سال اقدام به توزیع نهال‌های مثمر و غیرمثمر، زبان‌گنجشک و چنار به شهروندان خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز