خبرگزاری کار ایران

در آخرین جلسه شورای ترافیک مطرح شد؛

اجرایی‌شدن بیش از 90 درصد تصمیمات شورای‌ترافیک شهرستان چایپاره

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۱۰

فرماندار شهرستان چایپاره گفت: بیش از 90 درصد مصوبات شورای ترافیک شهرستان چایپاره در سال 94 اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی اصغری در آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان، با بیان مطلب گفت: در دنیا همیشه کنار امنیت، نظم وجود داشته و پایه و اساس امنیت برقراری نظم در جامعه است.

وی اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه دولت‌الکترونیک را گامی مهم در کاستن از ترافیک دانست و گفت: ما باید کنار کارهای عمرانی و انتظامی از کارهای فرهنگی و بالا بردن فرهنگ رانندگی غافل نشویم.

فرماندار شهرستان چایپاره با بیان اینکه نتیجه این جلسات باید منجر به روان‌سازی ترافیک شهر و در نهایت تسهیل امور شهروندان شود بر لزوم مطالعه و تهیه و اجرای طرح جامع ترافیکی شهر تاکید کرده و اضافه کرد: تردد کامیون‌ها و تریلی‌های سنگین در سطح شهر یکی دیگر از معضلات ترافیکی شهر است که لزوم ایجاد هر چه سریع‌تر کمربندی دوره شهر امری اجتناب‌ناپذیر است.

اصغری میادین دواب و هفته بازار را از دیگر معضلات ترافیکی شهر دانسته و گفت: اولویت اصلی ما در شورای ترافیک در سال آینده خروج هفته بازار از داخل شهر خواهد بود.

وی ضمن انتقاد از تعداد زیاد و غیر استاندارد بودن سرعت‌گیرهای سطح شهر گفت: برای روان‌سازی ترافیک شهر باید بعضی از سرعت‌گیرها حذف و بقیه به شکل استاندارد اصلاح شوند.

فرماندار شهرستان چایپاره در پایان از تعریض پل ورودی روستای قره‌کندی در آینده نزدیک خبر داده و بر لزوم خط کشی معابر شهری و راهای روستایی از جمله جاده بسطام تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز