خبرگزاری کار ایران

شهردار خوی

برای کنترل ترافیک نوروزی کارت تردد صادر می‌شود

شهردار خوی گفت: از 29بهمن ماه امسال طرح صدور کارت تردد در محدوده اجرای این طرح آغاز شده است که طرحی برای کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر در ایام نوروز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا آذربایجان غربی از خوی، محبوب تیزپاز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح کارت تردد در محدوده ترافیکی شهرستان خوی اظهار داشت: از 29بهمن ماه امسال طرح صدور کارت تردد در محدوده اجرای این طرح آغاز شده است که طرحی برای کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر در ایام نوروز است.

وی افزود: همه خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی خوی، شامل خیابان امام، کوچه امیر، خیابان طالقانی، خیابان سینا و خیابان شریعتی در این طرح گنجانده شده است.

شهرداری خوی اضافه کرد: همه سکنه صنوف و منازل اشخاصی که در محدوده اجرای این طرح در خیابان ذکر شده هستند، برای دریافت کارت تردد به واحد امور ترافیک در شهرداری خوی مراجعه کنند.

تیزپاز تصریح کرد: طرح کارت تردد از 29بهمن شروع شده وتا 29 اسفند امسال ادامه دارد . در سال آینده نیز تا 31خرداد ماه اجرا می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و شماره‌های اتومبیل‌های ثبت نامی در کارت تردد قرار می‌گیرد.

تیزپاز به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشاره کرده و افزود: ارائه کپی سند مالکیت منزل یا کپی اجاره نامه محل سکونت به همراه کپی کارت ماشین جهت ثبت نام کافی است و دریافت این کارت کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

کد خبر : ۳۵۲۳۲۰