خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد راهیان نور مطرح شد؛

25 اسفندماه کاروان راهیان‌نور مهاباد به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۳۱

ستاد راهیان نور شهرستان مهاباد با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مسئول امور فرهنگی سپاه مهاباد، در سالن جلسات این اداره تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ایرج شجاعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم مهاباد به خاطر حماسه روز 7 اسفند ماه و حضور باشکوه آنها در پای صندوقهای رای ، به لزوم یادآوری و تجدید خاطره ایثارگران و رزمندگان و شهدا پرداختند و اذعان نمودند: سفرهای راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی میتواند در امر میثاق باشهدا بسیار مفید باشد و جوانان امروز را با حماسه آفرینی ها و رشادت های این عزیزان آشنا میسازد .

وی افزود : در سال 1394 ، 81379 نفر در قالب راهیان نور در شهرستان مهاباد اسکان داده شده اند و در سالروز ارتحال امام 799 نفر از مهاباد اعزام شده اند ، 2812 دانش آموز در قالب راهیان نور دانش آموزی اعزام شده اند ، این ها آمار  وارقامی از عملکرد ستاد راهیان نور شهرستان در امسال بود تا این لحظه.

شجاعی افزود : برای 25 اسفند ماه هم اعزام راهیان نور خواهیم داشت و یک اعزام هم در 8 فروردین ماه بصورت خانوادگی بطوریکه اعزام دوم مخصوص خانواده هایی هستند که تمایل دارند بصورت خانوادگی از مناطق جنگی شهرستان بازدید داشته باشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز