خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز مطرح کرد:

اهدای یک میلیون مترمربع زمین توسط خیرین به آموزش و پرورش آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۸۰

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: خیرین این استان تاکنون بیش از یک میلیون و 900 متر مربع زمین به آموزش و پرورش اهدا کرده اند.

«علی آخوندیان» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: این میزان زمین در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی و در قالب 844 قطعه توسط خیرین به آموزش و پرورش اهدا شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون در 729 قطعه فضای آموزشی مناسب احداث شده است و 115 قطعه زمین نیز برای ساخت مدرسه مناسب نبوده که هم اکنون بلاتکلیف بوده و پیش بینی می شود با نظر وارثین آنها تبدیل به احسن شود.

ادامه داد: بعضی از این زمین ها 26 سال است که به علت کم بودن مساحت آنها برای فضای آموزشی در حالت بلاتکلیفی مانده است که شماری از آنها فروخته شده و در جایی دیگر به نام همان خیر زمین تهیه و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در خصوص مدارس در دست احداث توسط این مجمع گفت: هم اینک 72 واحد آموزشی در قالب 520 کلاس درس در دست احداث است که به صورت میانگین از 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون 10 واحد آموزشی توسط خیرین در سطح استان ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

در آذربایجان غربی هم اکنون سه هزار و 978 خیر مدرسه‌ساز فعال هستند که از این تعداد 362 نفر فقط مدرسه ساز بوده و خود شخصا اقدام به احداث فضای آموزشی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز