خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولان

فرماندار تکاب رأی خود را به صندوق انداخت

فرماندار شهرستان تکاب با حضور در میان صفوف پرشکوه و گسترده مردم درمسجد جامع، رأی خود را به صندوق انداخت و سپس با حضور در تعدادی از شعب اخذ رأی در جریان روند رأی‌گیری قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید که امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند ، ایرج ثقفی ضمن قدردانی از حضور حماسی و گسترده مردم فهیم شهرستان تکاب پابه‌پای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت:  مردم این شهرستان نیز از همان ساعات اولیه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، در خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ ملت ایران مشارکت نمودند.

ایرج ثقفی افزود: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و دل مسئولان، دوستداران و وفاداران انقلاب و امام را شاد کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تکاب تصریح کرد: حضور گسترده ملت ایران در شعب اخذ رأی پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار  تکاب اظهار کرد: امیدوارم نمایندگان منتخب ملت پاسخ در خور و شایسته به حضور گسترده و عالی ملت ایران بدهند و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور تلاش مضاعف نمایند.

کد خبر : ۳۵۰۶۶۶