خبرگزاری کار ایران

از نخستین ساعات آغاز رای‌گیری

انتخابات ۷ اسفند در بوکان کلید خورد

از نخستین ساعات آغاز رای‌گیری، شهرستان بوکان آماده خلق حماسه‌ای دیگر شده است و سرانگشتان مردم ولایت‌مدار بوکان باز رنگ وحدت به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، با آغاز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم بوکان با حضور پرشور و چشمگیر خود پای صندوق‌های رای در آغازین ساعات رای گیری همچون گذشته حضور حماسی را نوید می‌دهند.

تب و تاب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان که بیش از یک سال فضای عمومی کشور و این شهرستان را فرا گرفته بود، امروز به اوج می رسد تا انقلاب ایران انتخاب تازه ای از باورهای مردمی را به نمایش بگذارد.

انقلاب اسلامی ایران در طول ۳۷ سال گذشته بالغ بر ۳۰ نمایش قدرت مردمی و تجلی باورهای ملی را به نمایش گذاشته و ثابت کرده که بهترین روش برای تداوم حاکمیت ملی این است که قدرت از سوی مرد انتخاب شود.

چراکه وقتی قدرت در دست مردم باشد و از طریق آرا مردم انتخاب شود بی شک به پایه امنیت کشور تبدیل می شود، انتخاب مردم باعث عزت و اقتدار کشور شده و همین انتخابات بین مردم و حاکم وحدت ایجاد می کند.

جمال خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سطح شهرستان برای اخذ آرای مردم 158 صندوق در نظر گرفته شده که 63 صندوق سیار و 95 صندوق ثابت آرای مردم این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند.

خسروی گفت: برای شهر بوکان 85 صندوق رای ثابت و یک صندوق سیار و برای مناطق روستائی نیز 10 صندوق ثابت و 62صندوق سیار در نظر گرفته شده تا همه آحاد جامعه در بوکان بتوانند با حضور گسترده و پرشور خود حماسه جدیدی را برای نظام خلق کنند.

وی افزود: آنچه که ضامن بقای نظام است، قدرت معنوی او را به رخ دشمنان می‌کشاند و آنها را از تعرض باز می‌دارد و می‌ترساند، حضور مردمی است؛ که یکی از مظاهرش همین انتخابات است.

در شهرستان بوکان تعداد 24 نفر کاندیدا برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که صلاحیت 8 نفر از آنها تایید شد.

کد خبر : ۳۵۰۴۹۶