خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش تعداد ناوگان عمومی مسافربری مجهز به اینترنت رایگان در آذربایجان غربی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: تعداد ناوگان عمومی مسافربری این استان مجهز به اینترنت رایگان افزایش یافت.

امیرصالح خیراندیش امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: هم اکنون کلیه اتوبوس‌های فعال در مسیرهای ارومیه به تهران از امکانات اینترنت پرسرعت برخوردار هستند و کلیه مسافران می توانند همزمان در طول سفر از این امکان بهره مند شود.

وی ادامه داد: در بیش از 90 درصد از مسیر ارومیه به تهران اینترنت پرسرعت دایر است و مابقی مسیر نیز مربوط به برخی نقاط کور به لحاظ نبود شبکه هستند که امکان قطع اینترنت بطورت مقطعی در طول سفر وجود دارد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی یادآور شد: اجرای طرح تجهیز ناوگان عمومی مسافربری به اینترنت پرسرعت از دو سال پیش در ارومیه آغاز و در حال حاضر این امکان در ناوگان مسافربری مهاباد و خوی نیز برقرار شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: کیفی‌سازی خدمات مهمترین اولویت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به شمار می‌رود و به همین دلیل نیز شرکت های مسافربری با یک رقابت سالم سعی در افزایش رضایتمندی مسافران دارند که این امر نیز در تغییر ذائقه خدمات گیرندگان تاثیربسزایی داشته است.​

کد خبر : ۳۵۰۳۰۳