خبرگزاری کار ایران

فرماندار مطرح کرد:

جمع‌آوری 13 هزار اقلام غیرمجاز تبلیغاتی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۲۱۶

فرماندار ارومیه از جمع‌آوری ۱۳ هزار اقلام غیرمجاز تبلیغاتی در این شهرستان همزمان با تبلیغات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس حسن‌خانی با اشاره به اینکه متاسفانه در این دوره از تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد برخی تخلفات از سوی نامزدهای انتخابات بودیم، اظهار داشت: عمده تخلفات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رعایت نکردن ابعاد اقلام تبلیغاتی و چاپ بنرهای بزرگ به اندازه ۴-۳ متر بود که توسط دستگاه‌های ذیربط جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این راستا ۷۳۹ بنر بزرگ تبلیغاتی غیرقانونی نامزدهای انتخابات مجلس در ارومیه جمع آوری شد، خاطرنشان کرد: همچنین ماموران نیروی انتظامی این شهرستان نیز ۱۳ هزار اقلام غیرمجاز تبلیغی را از سطح شهر ارومیه جمع آوری کرده اند.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد ۲۱ نفر که تخلف کرده بودند، دستگیر شده و با اخذ تعهد آزاد شده اند، افزود: در این راستا تعداد 8 خودرو نیز که قانون را رعایت نکرده بودند، توقیف شده است.

حسن‌خانی گفت: اگر بنرهای بزرگ را از سطح شهر جمع‌آوری نمی‌کردیم، الان همه جای شهر مملو از بنر شده بود که با جمع‌آوری آنها فرصتی ایجاد شد تا نامزدهای دیگر که توان مالی چاپ بنرهای پرتعداد و بزرگ را نداشتند، بتوانند عادلانه تبلیغ کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۹ ستاد انتخاباتی نامزدها تخلف رخ داده که در بعضی از ستادها یک مورد و گاهی نیز بیش از 8 مورد بوده، گفت: در شهرستان ارومیه ۳۸ نامزد که 5 نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهند، در حال رقابت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز