خبرگزاری کار ایران

شور و شوق انتخابات در چایپاره

تب داغ انتخابات چایپاره را فرا گرفت

همزمان با پنجمین روز از آغاز رسمی تبلیغات ستادهای نامزدهالی مجلس دهم شور و شوق انتخابات در شهرستان چایپاره چهره شهر را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، با گذشت پنج روز از تبلیغات انتخابات ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم بر اساس قانون، فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده و تا روز 5 اسفند ماه  سال جاری مجاز به تبلیغات رسمی هستند.

بسیاری از کاندیداهای مجلس دهم در شهر و بخش‌ها سخنرانی‌های رسمی خود را آغاز و به تشریح برنامه‌های خود در دیدار با مردم می‌پردازند.

نامزدهای مجلس دهم بر اساس قانون در شهر دو ستاد انتخابات یعنی ستاد برادران و ستاد خواهران و بصورت مجزا ستادها خود را دایر کرده‌اند.

هواداران این نامزدها با استقرار در مقابل این ستادها اقدام به توزیع عکس، بروشور، شکلات و کارت‌های ویزیت در بین عابران و خودروهای عبوری کرده و از آنها می‌خواهند تا به داوطلب مورد نظر آنها رای بدهند.

تعدادی از هواداران نامزدها نیز در محل ستادها اقدام به پخش آهنگ‌های محلی و سخنرانی داوطلبان می‌کنند.

بروشورهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی اغلب شامل معرفی، شعار، اهداف و دیدگاه‌های مختلف آنها در زمینه‌های مختلف به ویژه ایجاد اشتغال برای جوانان است.

آنچه که در این میان نسبت به دوره‌های پیشین بیشتر به چشم می‌خورد شور و نشاط انتخاباتی است که این روزها و شب‌ها در بین هواداران هر داوطلب در چایپاره موج می‌زند و بازار تبلیغاتی انتخاباتی را در این حوزه انتخابیه هر لحظه گرم‌تر و پرشورتر می‌کند.

بلوار بهشتی ، خیابان شهید رجایی و خیابان طالقانی شهر جایی است که اکثر نامزد‌ها اقدام به دایر کردن ستادهای تبلیغاتی خود کرده‌اند و به تکاپو افتاده‌اند و در حال تبلیغ وتشریح برنامه‌های مورد نظر خود هستند.

شایان ذکر است شهرستان‌های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب 9 مرکز حوزه اصلی و شهرستان‌های شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، اشنویه، سردشت، شاهین دژ و تکاب هشت مرکز و حوزه فرعی انتخابات در آذربایجان غربی اعلام شده است.

کد خبر : ۳۵۰۰۵۳