خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان مطرح شد:

آسفالت جاده ربط - بوکان به زودی اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۰۲۵

پروژه آسفالت جاده ربط - بوکان امروز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی این محور بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از پیرانشهر، در بازدید یک روزه مهندس نصر مدیر کل راه و شهرسازی استان و رسول خضری نماینده شهرستان که در هفتمین روز از دهه مبارک فجر از جاده ها و محورهای مواصلاتی سردشت انجام شد، بر اجرایی شدن پروژه آسفالت و بهسازی جاده ربط- بوکان در روزهای آینده تاکید شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در جلسه ای که در مسجد روستای گوله برگزار شد، با اشاره به این بیت از فردوسی که « بزرگی سراسر به  گفتار نیست... دو صد گفته چو نیم کردار نیست»، بیان داشت : آسفالت جاده بوکان - سردشت یکی از مهمترین اولویت­ ها و پروژه ها بوده و من به اینجا آمده ام تا بگویم که انشاالله به زودی شاهد عملیات اجرایی و آسفالت این محور خواهیم بود. مهندس نصر افزودند: اجرای این پروژه جزو دستورات ابلاغ شده است.  

رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در این جلسه یادآور شدند : یکی از دغدغه ها و مطالبات دیرینه مردم شریف سردشت بهسازی و آسفالت جاده سردشت بوکان به عنوان یکی از جاده‌های بسیار مهم و حیاتی منطقه در سال های گذشته بوده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر افزود : با وجود آنکه این جاده بعد از جنگ و از زمان سازندگی مکررا از سوی مسئولان کشوری و استانی به عنوان پروژه ای مهم قلمداد شده اما متاسفانه تاکنون به مرحله اجرایی نرسیده است.

خضری گفت : به همین دلیل یکی از اولویت­ های بنده تحقق و عملیاتی کردن این مطالبه و خواسته مردم شهرستان بوده است که انشاالله در آینده­ ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت مسیرهای ربط -گوله - گندمان و بوکان خواهیم بود.

بازدید از وضعیت جاده‌های شهرستان سردشت و دیدار صمیمی با کارکنان و راهداران که تا پاسی از شب ادامه یافت از مهمترین برنامه های سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی استان و  نماینده شهرستان به سردشت بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از گشت زنی و بازگشایی به موقع محورهای شهرستان سردشت در روزهای برفی گذشته تشکر و قدرانی کرد و ادامه داد: برقراری امنیت در سفرهای جاده ای و سهولت در عبور و مرور محورهای منطقه در ایام انتخابات پیشرو باید فراهم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز