خبرگزاری کار ایران

درپی شهادت روحانی شیعه در عربستان صادر شد؛

بیانیه دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۲۰۸

در پی شهادت شیخ نمر دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: آل سعود با این اعدام نابخشودنی، نشان داد که واقعا دارای حکام نادانی شده و گرفتار چند جوان ناپخته و اسیر شهوات قدرت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مظلومانه و اعدام حجت الاسلام و المسلمین شیخ نمر توسط رژیم آل سعود بیانیه ای صادر کرد که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته است. در این بیانیه آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

خبر تأسف انگیز و دردآور شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ باقر النمر با جمعی از یاران و همراهانش به دست رژیم آل‌سعود جان هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد.

حجه الاسلام والمسلمین شیخ باقر نمر چه گناهی داشت به جز عمل به این حکم دینی « امر به معروف و نهی از منکر» حاکمان برای جلوگیری از تعدی و ظلم به مسلمانان؟

متاسفانه آل سعود با این اعدام نابخشودنی، نشان داد که واقعا دارای حکام نادانی شده و گرفتار چند جوان ناپخته و اسیر شهوات قدرت می باشد که خیال می‌کنند با اعمال قدرت و زور بر علیه مسلمانان و بویژه شیعیان می توانند قدرت و زور بازوی خود را به رخ دنیا بکشند! حاشا و کلا که با این اعمال ستمگرانه که در یمن و عراق و سوریه و نیجریه در پیش گرفته اند، مطمئنا با سرعت بیشتری به سوی اضمحلال و فروپاشی در حرکت می باشند.

دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی با نهایت حزن و اندوه، ضمن محکوم نمودن این اقدام نادرست و خشونت آمیز و تسلیت به خاندان بزرگ شیخ نمر و پیشگاه مقدس صاحب‌الامر(عج) و همه امت اسلام ، اعلام می نماید: حکومت آل سعود که دشمن اول جهان اسلام، یعنی صهیونیزم را رها کرده و به کشتن شهروندان خود روی آورده است، از ترور و اعدام و خشونت طرفی نخواهد بست و برای بقای خود به جای این گونه اقدامات و یا اتکاء به دشمنان اسلام و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع، بهتر است به فکر تأمین حقوق شهروندان و رعایت حسن همجواری با مردم مسلمان منطقه و رعایت اخوت و برادری در امت اسلام و مقابله با صهیونیزم جهانی، باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز