خبرگزاری کار ایران

بارش سنگین برف راه ارتباطی روستاهای سلماس را مسدود کرد

فرماندار سلماس گفت: بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۵۲ روستای بخش کوهسار و ۱۰روستای بخش مرکزی شهرستان سلماس شده است.

مسعود حاج علیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: روز گذشته با آغاز بارش برف سنگین و وقوع کولاک شدید راه ارتباطی ۵۲ روستای بخش کوهسار و ۱۰روستای بخش مرکزی شهرستان سلماس مسدود شده است.

وی افزود: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این بخش از ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر متغیر بوده و تلاش برای بازگشایی راههای مسدود شده از سوی اکیپ‌های اداره راه و شهرسازی سلماس آغاز شده است.

فرماندار سلماس در ادامه از رانندگانی که قصد عبور از محورهای ارتباطی این شهرستان را دارند خواست با احتیاط و همراه داشتن وسایل و تجهیزات کامل و تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ تردد کنند.

حاجی علیلو گفت: تیم‌های راهداری اکنون در تمام محورهای شهرستان مستقر بوده و در حالت آماده‎‌باش قرار دارند و تمام مسیرها باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: بارش برف اکثر راههای ارتباطی منطقه را سفیدپوش کرده که با تلاش تیم‌های راهداری و انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی از بسته شدن جاده‌ها جلوگیری شده است.

فرماندار سلماس از رانندگان خواست به نکات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه کرده و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر : ۳۳۴۶۴۹