خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

حزب ندای ایرانیان از وحدت اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۸۲۶

دبیر حزب ندای ایرانیان آذربایجان غربی گفت : این حزب به‌ عنوان یکی از احزاب اصلاح‌طلب همواره بر انتخاب اصلح و حمایت از چهره های اصلاح طلب تاکید دارد.

معینی‌صدر رئیس حزب ندای ایرانیان استان آذربایجان غربی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه از وحدت اصلاح طلبان حمایت می کنیم، اظهار داشت: حزب ندای ایرانیان آذربایجان غربی از چهره های شاخص اصلاح طلب سطح استان برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان دعوت می کند.

معینی صدر گفت : با توجه به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری این حزب از تمامی اشخاص حقیقی که خود را معتقد به مشی اصلاح طلبی می دانند دعوت می کند.

رئیس حزب ندای ایرانیان آذربایجان غربی درباره الزام اجماع اصلاح طلبان در سطح استان تصریح کرد : اختلاف سلایق در این مدت باید کنار گذاشته شود و تمامی دوستان اصلاح طلب با اتحاد و انسجام خود به وحدت نظر برسند تا پیروزی مجلس ۹۴ را رقم بزنند.

معینی صدر به حرکت اخیر دانشجویان اصلاح طلب در اعلام حمایت از بزرگان اصلاحات جهت حضور در انتخابات را قدمی مثبت ارزیابی کرد و افزود : اعلام حمایت از چهره های شاخص به خصوص از بزرگان اصلاحات جهت حضور در انتخابات اقدامی درخور تقدیر است.

وی در پایان گفت : امید است تمامی احزاب و جریان های اصلاح طلب موجود در سطح استان با تمامی ظرفیت‌های خود از بزرگان جوانان اصلاح طلب حمایت همه‌جانبه داشته باشند که با این حرکت پیروزی اسفند ماه را به کام اصلاح طلبان شیرین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز