خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی:

۸۵درصد درآمد های مالیاتی مصوب استان در سال ۹۳ وصول شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۱۷

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان این که مالیات مصوب استان در سال ۹۳،۴۷۷میلیارد تومان بوده است، گفت: تا پایان دی ماه ۴۰۶ میلیارد تومان که ۸۵ درصد مالیات مصوب امسال است وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ما از ارومیه مزرعه لی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد کل مالیات وصولی ده ماهه استان مربوط به مالیات های مستقیم و ۳۵ درصد آن مالیات بر ارزش افزوده است، اظهار داشت: مالیات وصولی ده ماهه استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته و این در حالی است که میانگین رشد کشوری وصول مالیات در این مدت ۵۲ درصد بوده است.

وی افزود: آذربایجان غربی از نظر درصد تغییر(رشد) در ده ماهه سال جاری در بین ۳۱ استان کشور رتبه ۲۴ را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به این که درآمد های مالیاتی، سهم ۸۰ درصدی را در تامین کل درآمد ۶۰۳ میلیارد تومانی استان در سال جاری داشته است، گفت: با توجه به افزایش نقش و سهم درآمد های مالیاتی در بودجه سال آینده دولت، رویکرد ما در اداره کل امور مالیاتی استان در سال آینده، روی افزایش پایه های مالیاتی یا همان شناسایی منابع جدید و وصول معوقات متمرکز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز