خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

دستگاه‌های اجرایی مطالبات خود را از بودجه سال ۹۴ ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۰۴

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم جمع بندی و ارائه مشکلات و مسائل، برای جذب اعتبارات از بودجه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۴ در آستانه تنظیم و تدوین است، افزود: مدیران و مسئولان استانی باید مسائل، مشکلات، چالشها و کمبودهای مالی خود را در قالب یک گزارش جمع بندی و ارائه کنند تا در بودجه سال ۹۴ پیگیری و رفع این مشکلات لحاظ شود.

وی ضمن تاکید بر توجه جدی مسئولان استان به راهبرد مدیریت بدون پول، با توجه به کمبود اعتبارات، اظهار داشت: اینکه مدیران بودجه و اعتبارات دریافت کنند و آنها را در مسیر درست هزینه کنند نه تنها هنر نیست بلکه وظیفه است لذا در شرایط کنونی آنچه که باید بطور جدی مورد توجه مدیران قرار گیرد کار کردن و مدیریت بدون پول است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سیاستهای کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در بخش های جمعیت، اقتصاد مقاومتی و سلامت، عنوان کرد: سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تنها و صرفا برای گفت و شنود نیست بلکه ملاک عمل بوده و تلاش برای تحقق ابن سیاستها باید مورد توجه قرار گیرد.

سعادت با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، مساجد شبانه روزی، بیمه خادمین مساجد، آسان کردن شرایط ازدواج جوانان، استفاده از ظرفیتهای خیرین مسجدساز و اعزام مبلغ دینی به روستاها و مناطق مرزی، گفت: امکانات و زیر ساختهای لازم برای حضور مبلغات در روستاها فراهم می شود.

وی بیکاری را دغدغه و خواسته اصلی مردم آذربایجان غربی دانست و ادامه داد: از مدیران و مسئولان انتظار دارم نسبت به بحثاشتغالزایی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی احساس مسئولیت جدی داشته باشند و با تمام توان و تلاش برای رفع معضل بیکاری در استان کار کنند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان استانی باید بیکاران مربوط به حوزه خود را شناسایی و در قالب یک گزارش به دبیرخانه شورای اداری استان ارائه کنند تا بتوانیم با اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکل بیکاری این افراد تصمیم گیری کنیم، گفت: پارک علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان از ظرفیت های مناسب در جهت اشتغالزایی جوانان است.

استاندار آذربایجان غربی خواستار توجه مدیران و مسئولان به توسعه و ترویج فعالیتهای این حوزه ها شد و افزود: ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان از جمله کارهای ماندگار مدیران و مسئولان بوده و هر مدیر و مسئولی در هر رده و بخشی که بتواند فرصت های شغلی برای جوانان ایجاد کند یقینا نزد خداوند ماجور خواهد بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز