خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد:

پلیس و اصناف بازوان اساسی تامین امنیت اجتماعی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۸۲

سردار یحیی شرفی در دیدار با جمعی از اصناف آذربایجان غربی با بیان مطالبی در خصوص رابطه اصناف و امنیت، اظهار داشت: پلیس و اصناف دو بازوی مهم و اساسی تامین امنیت اجتماعی در جامعه بوده و نقش ارزشمندی در این ارتباط بر عهده دارند

سردار یحیی شرفی در دیدار با جمعی از اصناف آذربایجان غربی با بیان مطالبی در خصوص رابطه اصناف و امنیت، اظهار داشت: پلیس و اصناف دو بازوی مهم و اساسی تامین امنیت اجتماعی در جامعه بوده و نقش ارزشمندی در این ارتباط بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازارومیه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی باعنوان این مطلب که نیروی انتظامی درتمام عرصه های جامعه ازهیچ کوششی دریغ نمی کند افزود: پلیس در برخورد با قانون شکنان و ناهنجاری‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند اصناف نیز باید در فعالیت‌های اقتصادی طوری عمل کنند تا رضایت مردم در این حوزه جلب شود

شرفی با تاکید بر تاثیرگذاری اصناف در برقراری انضباط اجتماعی و امنیت پایدار، تصریح کرد: اصناف نقش مهمی در پاک نگه داشتن حریم صنفی و فرهنگ‌سازی جهت احترام به حقوق مردم دارند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: بازار نبض اقتصادی هر کشور بوده و اصناف و کسبه باید در موقعیت‌های مختلف ضمن تطبیق خود با شرایط جامعه، ارزش‌های اسلامی را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار دهند.

شرفی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی امروز با جنگ اقتصادی و فرهنگی در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مرد هستند، اما فراموش کرده‌اند که مردم سرافراز ایران اسلامی شرایط دشوارتری از این را در دوران هشت سال دفاع مقدس تجربه کرده‌اند و دست از حمایت از این نظام مقدس و ولایت فقیه نخواهند کشید.

وی اضافه کرد: همانگونه که کارگران و جامعه اصناف در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند امروز نیز در جنگ اقتصادی پیشتازی خود را حفظ کرده و تیرهای دشمن را به سنگ خواهند زد و انتظار به جا و به حق نیز از این مردم فهمی و بازاریان و تولیدکنندگان این هشت که با تلاش و جدیت خود در عرصه‌های تولید گام‌های اساسی در شکوفایی اقتصادی کشور بردارند.

وی در پایان بر ضرورت همکاری و مشارکت جامعه اصناف و کسبه با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: جامعه اصناف می‌توانند با بالا بردن ضریب امنیتی مغازه‌های خود یاریگر پلیس در مهار جرائم و کاهش وقوع سرقت‌ها بوده و فرصت سوء استفاده سارقان را به حداقل برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز