خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ارومیه عنوان کرد:

بودجه یک هزار و ۳۰۰ میلیاردی ارومیه زمینه‌ساز تحولاتی بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۶۶

۸۰ درصد کل بودجه شهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد که با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحولات چشم گیری در توسعه، عمران و آبادانی شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۸۰ درصد کل بودجه شهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد که با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحولات چشم گیری در توسعه، عمران و آبادانی شهر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز جلیلی در نشست خبری اصحاب رسانه با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه که به مناسبت روز شورا‌ها برگزار شده بود، بودجه یک هزار و ۳۰۰ میلیاردی شهر را زمینه‌ساز بروز تحولات شگرف در چهره شهر دانست و بر لزوم مدیریت در هزینه‌کرد مناسب این بودجه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: این بودجه در تاریخ شهر ارومیه بی‌نظیر بوده و می‌تواند زمینه‌ساز تحول‌های چشمگیری در چهره شهر ارومیه شود و با اجرای تنوع پروژه‌های عمرانی ارومیه را به نگین شهر‌ها و بهشت برین تبدیل می‌کند.

جلیلی ضمن تبریک هفته‌ کارگر، و معلم و تقارن روز شورا‌ها با این مناسبت‌ها، گفت: این تقارن را به فال نیک می‌گیریم تا با همت یکایک اعضای شورای شهر ارومیه در راستای خدمات‌رسانی بیشتر در عرصه‌های مختلف تمام توان خود را به کار گیریم.

جلیلی به افزایش قابل توجه بودجه شهرداری ارومیه در سال ۹۳ نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: بودجه سال جاری شهرداری ارومیه بیش از یک هزار و ۳۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی این رقم را در تاریخ شهر ارومیه بی‌نظیر خواند و افزود: با وصول و هزینه‌کرد مناسب این میزان بودجه، مدیریت شهرمی‌تواند تحول‌هایی جدید در چهره شهر ارومیه به وجود آورد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه وصول این میزان بودجه را در سایه تلاش یکایک مدیریت شهری دانست و افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ارومیه را به شهری درخور مردمان انقلابی و زحمتکش آن تبدیل کنیم.

جلیلی در این راستا بر اهتمام اصلی برای تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام در دست اجرا اشاره کرد و افزود: در این میان تکمیل کمربندی میانی شهر ارومیه و پروژه ورودی تبریز از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات، پس از تحویل این پروژه‌های در دست اجرا، مراحل اجرایی پروژه فلکه مخابرات به صورت روگذر و زیرگذر و پروژه زیرگذر مدرس نیز به زودی طی ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر ارومیه در این میان به اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای رسیدگی به امور فرهنگی و مسائل مرتبط با آن اشاره کرد و افزود: بودجه فرهنگی سال جاری نیز به تبع سایر بخش‌ها افزایش یافته و برنامه‌های متنوعی در این راستا صورت خواهد گرفت.

جلیلی بر لزوم توسعه فضاهای سبز شهری، توجه به زیرساخت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، توجه به معضل ترافیک شهری ارومیه و برنامه‌ریزی برای کاهش آن در خیابان‌های پرتردد شهر را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شورای شهر ارومیه در سال‌جاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز