خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی:

سال‌های آتی سال‌های رونق تولید و صنعت خواهد بود

کد خبر : ۱۵۹۵۳۶

با توجه به عنایت ویژه دولت به بحثتولید و صنعت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال ۹۲ و ۹۳ سال‌های رو به رشد و رونق تولید و صنعت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به عنایت ویژه دولت به بحثتولید و صنعت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال ۹۲ و ۹۳ سال‌های رو به رشد و رونق تولید و صنعت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه صابر پرنیان که در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی اشنویه و در جمع صنعتگران این شهرک صنعتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: در سالیان اخیر در بحثکمی و توسعه صنایع اقدامات خوبی صورت گرفته ولی باید در جهت توانمندسازی واحدهای تولیدی و ایجاد زیرساختهای رقابتی نیز گام‌های مناسبی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل تولید ما بالا بودن قیمت تمام شده کالا، عدم رقابت پذیری و عدم تولید دانش محور است، بیان کرد: دولت باید تدابیر لازم جهت برون رفت از این مشکلات را اتخاذ نماید.

پرنیان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری بنام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: شعارهای ۶ سال اخیر در حوزه مسائل اقتصادی بوده که نشانگر این نکته است که نجات و پیشرفت کشور بسته به مسائل اقتصادی از جمله تولید و صنعت است.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان به واقع جهادگران عرصه تولید و صنعت بوده و وظیفه دولت حمایت از تولیدکنندگان است و شرکت شهرکهای صنعتی نیز آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مورد نیاز به صنعتگران را دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت توسعه بحثهای نرم افزاری در استان است، افزود: از این حیثاقداماتی صورت گرفته است که از جمله می‌توان به افتتاح شهرک فناوری ارومیه، استقرار شرکتهای دانش بنیان و فنآور، راه اندازی کلینیک صنعت و دانشگاه، ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان، مطالعات بازار و شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی اشاره داشت.

پرنیان با اشاره به اینکه از بدو تأسیس شرکت برای ۶۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سند تفکیکی اخذ شده بود، افزود: در ۸ ماه گذشته برای ۶۵۰ هکتار سند تفکیکی تأمین شده است که نشانگر حرکتی جهادی در حوزه ثیتی شرکت است.

وی ضمن بیان اینکه تا دو ماه آینده با علمک گذاری، تمامی واحدهای تولیدی به شبکه گاز شهرک وصل می‌شوند، ابراز داشت: دستور ویژه‌ای برای لکه گیری و رفع مشکل سیلاب شهرک صنعتی اشنویه صادر شده است.

در ادامه این جلسه مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشنویه به بیان مشکلات شهرک پرداخته و دستورات و رهنمودهای لازم توسط مدیر عامل شرکت صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز