خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر ارومیه خبر داد:

سال آینده بزرگترین مجتمع فرهنگی آموزشی خانه کارگر کلنگ زنی می شود

کد خبر : ۱۵۳۱۹۰

امیدواریم مسئولین شهرداری در صدور مجوز‌ها، خانه کارگر را که خانه و سرای امید کارگران است همیاری کنند تا انشااله در سایه توجهات باریتعالی و حمایت‌های مسئولین استانی و تشکیلات خانه کارگر مرکز، به زودی شاهد کلنگ زنی این مجتمع بزرگ برای رفاه حال کارگران استان باشیم.

ساختمان جدید و مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر طی مراسمی درزمینی به وسعت۱۰۰۰مترمربع در۴طبقه سال ۹۳ باحضور مسئولین کشور و استانی کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، اسلام صادقی دبیر اجرایی خانه کارگر ارومیه که در یازدهمین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر سخن می‌گفت موفقیت امروز خانه کارگر را در تمامی عرصه‌ها مدیون تلاش و همراهی خوب اعضای هیات اجرایی دانست و افزود: هر کجا اتحاد و همبستگی باشد موفقیت از آن مجموعه خواهد بود. الحمداله امسال توانستیم در سایه این اتحاد با موافقت مسئولین برای ساخت بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی هنری و آموزشی در اختیار خانه کارگر جلب کنیم که در حال حاضر پی گیر مجوزهای لازم برای ساخت این مجتمع بزرگ هستیم.

صادقی اظهار امیدواری کرد: مسئولین شهرداری در صدور مجوز‌ها، خانه کارگر را که خانه و سرای امید کارگران است همیاری کنند تا انشااله در سایه توجهات باریتعالی و حمایت‌های مسئولین استانی و تشکیلات خانه کارگر مرکز، به زودی شاهد کلنگ زنی این مجتمع بزرگ برای رفاه حال کارگران استان باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر ارومیه به عضوگیری سال ۹۲ در خانه کارگر اشاره کرد و گفت: امسال ۵ هزار و ۸۵۴ نفر عضو جذب خانه کارگر شده است و پیش بینی می‌کنیم با توجه به شرایط به وجود آمد این رقم در سال ۹۳ به ۱۸هزار نفر برسد.

این مقام کارگری به برنامه‌های سال آتی خانه کارگر اشاره کرد و گفت: ارتباط مستقیم با مسئولین اجرایی و سیاسی استان و نشست‌های تخصصی با مسئولین حوزه روابط کار و تامین اجتماعی و سرکشی به کارخانجات و ارتباط مستقیم با کارگران و کارفرمایان به منظور حل مشکلات کار و تولید از اهم برنامه‌های هیات اجرایی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز