خبرگزاری کار ایران

معاون اداری ئ مالی شرکت واحد و اتوبوسرانی تبریز و حومه خبرداد:

افزایش 15 درصدی کرایه بلیط ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز

معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 15 درصدی کرایه بلیط ناوگان اتوبوس رانی کلانشهر تبریز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از شرکت واحد تبریز و حومه تبریز، بهرام ایران‌نژاد اظهار داشت: به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تبریز و نهایتا رای هیأت محترم حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی، نرخ جدید بهای خدمات و حمل و نقل مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد تبریز وحومه از روز جمعه  هفتم  خرداد ماه سال‌جاری،  15درصد افزایش می‌یابد.

معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی میزان افزایش کرایه هر نفر مسافر نسبت به سال گذشته را با وجود افزایش هزینه‌های جابجائی سفر در سال 95 تنها 15 درصد اعلام کرد و افزود: افزایش مذکور در تمام خطوط ملکی و بخش خصوصی بطور یکسان اجرا می‌شود.

وی افزود: که اخذ کرایه سفر تنها یک سوم از هزینه تمام شده جابه‌جایی را پوشش می‌دهد و بقیه مبلغ توسط شهرداری تبریز و دولت محترم تامین و پرداخت می‌شود.

ایران نژاد تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش بلیط تنها هزینه پرداختی به شرکت‌های بیمه برای بیمه کردن مسافر و شخص ثالث، بیمه تامین اجتماعی و تامین گازوئیل را می‌کند و برای پرداخت حقوق و دستمزد رانندگان، کادر فنی تعمیرات اتوبوس‌ها، بازسازی اتوبوس‌ها، تامین لوازم یدکی اتوبوس‌ها و از همه مهم‌تر خرید ناوگان جدید اتوبوس هنوز در تنگنا و با مشکل مواجه هستیم.

معاون مالی اداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز مجهز به سیستم کارت بلیط الکترونیکی بوده و پرداخت کرایه تنها با کارت بلیط است و هرگونه دریافت کرایه نقدی غیرقانونی بوده و شهروندان از پرداخت نقدی کرایه خوداری کنند.

وی از آمادگی واحد بازرسی و نظارت شرکت اتوبوسرانی خبر داد و تاکید کرد: گشت‌های بازرسی این شرکت به صورت منظم و روزانه از نحوه خدمات رسانی و همچنین کنترل استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بلیط الکترونیکی و اخذ کرایه مسافر از طریق کارت بلیط نظارت خواهند کرد.


 

کد خبر : ۳۷۵۱۹۹