خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

شعر همواره در خدمت اعتلای فرهنگی و اخلاقی جامعه ایرانی بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۲۶

نامدارترین شاعران ایرانی همواره، ستایش مفاهیم اخلاقی و اعتقادی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین وجوه هنر خود مورد توجه قرار داده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز شعر را اصیل‌ترین وجه هنر و فرهنگ ایرانی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام حمیدی در نهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در تبریز گفت: شعر در همین راستا همواره در خدمت اعتلای فرهنگی و اخلاقی جامعه ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه نامدارترین شاعران ایرانی همواره، ستایش مفاهیم اخلاقی و اعتقادی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین وجوه هنر خود مورد توجه قرار داده اند افزود: این روند با پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادهای متعدد تاریخی به خصوص دفاع مقدس، نمود بیشتری داشته و تعهد و مسئولیت‌پذیری شاعران را در حوزه‌های اجتماعی به اثبات رسانده است.

حمیدی تصریح کرد: نقش شاعران در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و همچنین سایر فرازهای انقلاب اسلامی، چشمگیر بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز جایگاه بی‌بدیل زنده‌یاد استاد شهریار را در همین راستا مورد تاکید قرار داد و افزود: استاد شهریار با تکیه بر پشتوانه غنی فرهنگی و اعتقادی، همت ادبی خود را صرف اعتلای مسیر اخلاق و اعتقاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز