خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

صیانت از حقوق شهروندی، مورد غفلت قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۹۴

صیانت از حقوق شهروندی جزو باورها و اعتقادات دینی ماست که گاهی مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در قوانین مربوط به حقوق شهروندی، بیشترین تاکید خطاب به دستگاه‌های اجرایی است، چرا که این دستگاه‌ها باید در اجرای قوانین پیشتاز باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن استوار آذر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، با بیان این که صیانت از حقوق شهروندی یک کار فرهنگی است، افزود: باید مردم و دولت نسبت به تکالیف متقابل خود آگاه باشند و در این خصوص باید فرهنگ‌سازی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه آشنا کردن مردم با قوانین و مقررات را یکی از اصلی‌ترین مباحثمربوط به حقوق شهروندی دانست و گفت: تنوع ارتباطات و گستردگی موضوع اهمیت این کار را دوچندان کرده است.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی جزو باورها و اعتقادات دینی ماست که گاهی مورد غفلت قرار می‌گیرد.

استوار آذر با اشاره به ابلاغ ساختار جدید ستاد صیانت از سوی وزارت کشور، گفت: ساز و کارهای صیانت از حقوق شهروندی از سوی دولت آماده شده است و قطعا اجرای این سیاست‌ها در پیشرفت جامعه موثر خواهد بود.

بر پایه همین گزارش در این جلسه گزارش عملکرد هر یک از کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان ارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز