خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

ابتدای سال آینده سند تدبیر و توسعه استان آذربایجان شرقی اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۸۸

تامین منابع مالی، حلقه تکمیلی سند تدبیر توسعه است. / اجرای عملی سند تدبیر و توسعه استان باید از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی مدیران استان باشد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تامین منابع مالی غیردولتی در اجرای سند تدبیر توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی داوود بهبودی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: اجرای عملی سند تدبیر و توسعه استان باید از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی مدیران استان باشد.

وی تامین مالی سیاست‌های مصوب در سند تدبیر توسعه استان را حلقه تکمیلی این سند دانست و افزود: ریز برنامه‌های عملیاتی کردن این سند باید به صورت مستمر در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان مورد توجه قرار گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی با کمک دستگاه‌های همکار، هر سه ماه یک بار گزارشی از آخرین وضعیت اجرای وظایف محول شده بر اساس سند تدبیر توسعه ارایه دهند.

وی گفت: تا پایان سال جاری، مسوولان هسته‌های کلیدی مشخص می‌شوند و از ابتدای سال آینده، این سند در استان اجرایی می‌شود.

بهبودی؛ از راه‌اندازی سایت ویژه سند تدبیر توسعه در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت، اکثر امور مربوط به اجرای این سند در استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی بر ضرورت تامین منابع غیر دولتی و استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای سند تدبیر توسعه تاکید کرد و افزود: اخذ گزارش از دستگاه‌‌های همکار با دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تلفیق و انعکاس آن به سازمان مدیریت بر عهده مسوولان دستگاه‌ها است.

در این جلسه در خصوص تامین اعتبار پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال ۹۳ دستگاه‌های اجرایی تصمیم‌گیری شده و در زمینه برخی موارد بودجه‌ای استان نیز بحثو تبادل و نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز