خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

ناوگان خدمات شهری تبریز به ماشین آلات مدرن مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۷

عبور و مرور در سطح شهر مشکل خاصی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از اختصاص بودجه مناسب برای تجهیز ناوگان خدمات شهری تبریز به ماشین الات مدرن در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم اینکه از روز گذشته بارش سنگین برف در سطح شهر تبریز آغاز شده است اما در نتیجه تلاش نیروهای خدمات شهری رفت آمد در شهر به سهولت انجام می گیرد.

وی با اشاره به خشکسالی سال گذشته در تبریز و کمبود آب برای آبیاری فضای سبز شهر افزود: خوشبختانه بارش سنگین برف کمی از نگرانی های موجود در خصوص خشکسالی سال پیش رو را کاهش داد زیرا در سال گذشته کمبود آب و خشکسالی را تجربه کردیم که در آبیاری فضای سبز شهری کمی به مشکل برخوردیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: به نظر می رسد در کلانشهر تبریز از نظر ماشین آلات مدرن خدمات شهری کمبود داریم که در بودجه سال آینده برای رفع این مسئله اعتبارات مناسبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر زمان نمک پاشی به صورت دستی گذشته است، اظهار داشت: از شهرداری تبریز انتظار می رود در خصوص خرید و تجهیز ناوگان خدمات شهری به ماشین الات مدرن همت گمارند تا اکیپ های خدمات شهری با آمادگی کاملتری در مواقع بارش برف و باران در خدمت شهروندان تبریزی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز