خبرگزاری کار ایران

تجلیل از مقام هنری عاشیق رسول قربانی به سال ۹۴ موکول شد

کد خبر : ۲۵۴۱۲۸

مراسم رونمایی از کتاب «سینه مده سسله نن سازیم وار منیم» و تجلیل از مقام هنری عاشیق رسول قربانی همزمان با جشنواره هنری ایران آینده برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از موکول شدن مراسم رونمایی از کتاب «سینه مده سسله نن سازیم وار منیم» و تجلیل از مقام هنری عاشیق رسول قربانی به سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، حسن میلانی گفت: با توجه به پیشنهاد حوزه هنری کشور مبنی بر اینکه آیین تجلیل از مقام هنری عاشیق رسول قربانی و رونمایی از کتاب «سینه مده سسله نن سازیم وار منیم» همزمان با جشنواره هنری ایران آینده برگزار شود، لذا زمان برگزاری این برنامه تغییر یافت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ایران ۱۴۰۴ در هفته دولت سال آینده اظهارداشت: این جشنواره ملی با هدف تبیین و ترویج سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ در محورهای خلاقیت و نوآوری، بهره‌گیری از فناوری و اطلاعات، تشریک مساعی، مدیریت استراتژیک و تولید محتوای هنری توسط سازمان حوزه هنری کشور برگزار خواهد شد که تمامی استان‌ها می‌توانند با ابزارهای مختلف هنری ازقبیل: شعر، داستان، سرود، پویانمایی، انیمیش، کاریکاتور، نقاشی، شعر پایداری، فیلم، معماری، هنرهای حجمی و تجسمی، موسیقی و… در آن شرکت کنند.

میلانی خاطر نشان کرد: حضور قدرتمند هنرمندان استان در بخش های جنبی جشنواره، گنجاندن بخشی با عنوان چشم انداز ایران اسلامی در سند چشم انداز ۱۴۰۴ در جشنواره دست های کوچک دعا، تجلیل از مقام هنری عاشیق رسول قربانی به همراه رونمایی از کتاب «سینه مده سسله نن سازیم وار منیم»، ارائه آثار فاخر در چهارمین جشنواره تولیدات و آثار استانی حوزه هنری در اصفهان با افق سند چشم انداز و برگزاری کنگره بین المللی شهریار با بار علمی و رویکردی متفائت نسبت به سال های گذشته بخشی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای جشنواره ایران آینده از سوی حوزه هنری استان است.

پیش از این قرار بود ۴ اسفند ماه سال جاری از مقام هنری و نکوداشت هشتادمین سال تولد عاشیق رسول قربانی در فرهنگسرای الغدیر تبریز تجلیل به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز