خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

از بخش خصوصی در تمامی حوزه‌ها حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۶۹

فاز نخست بیمارستان بین‌المللی تبریز با دارا بودن چندین بخش از جمله ICU، CCU، آزمایشگاه، جراحی و داروخانه افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: حمایت از بخش خصوصی در تمام حوزه‌ها مورد توجه دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده عصر جمعه در آیین افتتاح فاز نخست بیمارستان بین‌المللی تبریز، گفت: بنای دولت، رقابت با بخش خصوصی نیست بلکه دولت سعی می‌کند زمینه فعالیت بخش خصوصی را بیش از پیش هموارتر کند.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به بخش سلامت دارد و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم جزو اصلی‌ترین اولویت‌های دولت است افزود: در سایه سیاست‌های دولت امروز همه مردم ایران تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند و استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب با کمترین هزینه پرداختی، برای تمامی هموطنان فراهم شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تکمیل بیمارستان بین‌المللی تبریز را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم تبریز عنوان کرد و گفت: تبریز و پزشکان زبده این شهر، توانایی و تخصص لازم برای ارایه بهترین خدمات درمانی و بهداشتی با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را دارند.

وی همچنین بر رعایت نرخ تعرفه‌های مصوب دولت در بیمارستان بین‌المللی تبریز تاکید کرد.

جبارزاده با بیان این که بیمارستان بین‌المللی تبریز تا چهارماه آینده تکمیل می‌شود، از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به فصل بررسی بودجه در مجلس، تا جایی که می‌توانند با اتخاذ سیاست‌های مناسب، دست بخش خصوصی را باز بگذارند.

وی تصریح کرد: مدیریت استان تمام تلاش خود در راستای ارایه بهترین خدمات درمانی به مردم در تمامی درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی استان انجام خواهد داد.

فاز نخست بیمارستان بین‌المللی تبریز، عصر دیروز با دارا بودن چندین بخش از جمله ICU، CCU، آزمایشگاه، جراحی و داروخانه افتتاح شد.

این بیمارستان با ظرفیت ۳۰۰ تخت بیمارستانی و مطابق با استانداردهای جهانی احداثمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز