خبرگزاری کار ایران

پارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه ۱۷ شهریور تبریز احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۵۵

درآمد حاصل از این موقوفه برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت، تهیه جهیزیه عروسان بی‌بضاعت، خرید دارو برای بیماران بی‌بضاعت و قرایت قرآن هزینه می شود.

پارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه ۱۷ شهریور تبریز احداثمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: احداثپارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه ۱۷ شهریور تبریز با مشارکت شهرداری گامی دیگر از وقف در عرصه خدمات رسانی به مردم است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه مشارکتی به خبرنگاران اظهار کرد: درآمد حاصل از این موقوفه برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تهیه جهیزیه عروسان بی بضاعت، خرید دارو برای بیماران بی بضاعت و قرایت قرآن و بر و احسان هزینه می شود.

وی با بیان اینکه وقف پشتیبان اقتصادی اسلام است، افزود: ترویج فرهنگ وقف های مشارکتی در جامعه می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را رفع کند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون در کل کشور ۷۰۰ نوع نیت وقف ثبت شده و واقفان این استان نیز تمامی این نیت ها را به جا آورده و امروز تمامی متولیان وقف باید جدیت بیشتری برای احیای موقوفه ها انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات ترویج فرهنگ وقف، بهره مندی نیازمندان از این ثروت های معنوی است، افزود: اصحاب رسانه نقش برجسته ای در ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه ایفا می کنند.

بر اساس این گزارش، پارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه ۱۷ شهریور با ظرفیت پارکینگ ۱۳۰ خودرو و ۳۰واحد تجاری در تقاطع ۱۷ شهریور، خیابان طالقانی تبریز احداثمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز