خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی؛

۲۳۸ اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی به سیستم یکپارچه مالی سیترا تجهیز شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۴۹

در سیترا «سیستم یکپارچه مالی تعاونی‌های روستائی ایران» هشت زیرسیستم حسابداری، انبارداری، خرید و فروش محصولات کشاورزی، بودجه، وام، واحدهای اعتباری و سیستم حقوق و دستمزد در آن گنجانده شده است.

رئیس اداره حسابرسی سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی از تجهیز ۲۳۸ اتحادیه و شرکت های تعاونی روستائی، کشاورزی، زنان، تولید روستائی و واحدهای صنفی به سیستم یکپارچه مالی(سیترا) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضائی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سیترا «سیستم یکپارچه مالی تعاونی های روستائی ایران» هشت زیرسیستم حسابداری، انبارداری، خرید وفروش محصولات کشاورزی، بودجه، وام، واحدهای اعتباری و سیستم حقوق و دستمزد در آن گنجانده شده است.

وی افزود: براساس تعهد این سازمان در سال ۹۳ تعداد ۳۰۸واحد تعاونی و واحدهای صنفی به سیستم سیترا مجهز خواهند بود که از این تعداد ۲۳۸واحد تاکنون به سیستم مجهز شده اند.

رضایی از مهم‌ترین مزایای سیستم سیترا را تحقق دولت الکترونیک و سوق دادن تعاونی ها به سمت و سوی آموزش مجازی، مکاتبات الکترونیک، کنفرانس‌ها و جلسه‌های مجازی و مکالمات اینترنتی خبر داد و گفت: صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری یکی از مهم‌ترین نکات چشمگیر این طرح به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز