خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

بزرگترین مجموعه ورزشی آذربایجان شرقی در مراغه ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۹۷

دومین سالن ورزشی طبقاتی رزمی و بزرگترین سالن رزمی استان آذربایجان شرقی در ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و ۴ طبقه ویژه رشته‌های رزمی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ۲۱ بهمن به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان امروز در جمع خبرنگاران گفت: دومین سالن ورزشی طبقاتی رزمی و بزرگترین سالن رزمی استان آذربایجان شرقی در ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و ۴ طبقه ویژه رشته‌های رزمی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ۲۱ بهمن به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در ۲۱ بهمن دومین پروژه عمرانی ورزشی در مراغه، تحت عنوان سالن ورزشی چند منظوره کرمجوان با ۲ هزار متر مربع فضای ورزشی و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسبقیان معرفی بهتر و ارایه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های ورزشی، جوانان، فرهنگی و اجتماعی را از وظایف مسوولان اجرایی استان در دهه فجر اعلام کرد و گفت: باید از این فرصت برای معرفی انقلاب اسلامی به نسلهای جدید بهترین بهره‌برداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز