خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

پنج طرح بزرگ عمرانی؛ محور پروژه‌های آماده افتتاح شهرداری تبریز به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۵۶

طرح های عمرانی زیادی در مناطق مختلف شهر آغاز شده و برای اولین بار در طول تاریخ عمرانی شهرداری، بیشتر این طرح ها زودتر از موعد بهره برداری و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: پنج طرح بزرگ عمرانی شهرداری تبریز دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محبوب عبداله پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرحهای عمرانی زیادی در مناطق مختلف شهر آغاز شده و برای اولین بار در طول تاریخ عمرانی شهرداری، بیشتر این طرحها زودتر از موعد بهره برداری و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در دهه فجر، پنج تقاطع غیرهمسطح حمید، گلکار، اره‌گر و راسته کوچه به بهره برداری می‌رسد و پنجمین تقاطع غیرهمسطح تقاطع افلاک نما(شهید خانلی) نیز در دی ماه به بهره برداری رسید.

عبداله‌پور خاطرنشان کرد: تقاطع ائل گلی تا پایان سالجاری افتتاح می شود و این در حالی است که مدت زمان تعریف شده برای افتتاح آن بیش از ۱۴ ماه بود.

وی افزود: ورودی غیرهمسطح وادی رحمت نیز به دلیل اینکه عملیات اجرایی آن دیرتر از برنامه آغاز شده حداکثر تا سوم خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

عبداله پور گفت: علاوه بر این طرحها خیابان مرزداران به سه راهی اهر، ضلع شمالی کندروی دروازه تهران، آخر مالازینال به اتوبان پاسداران، راه دسترسی یوسف آباد با پاسداران، میدان تنیس فرشته و کتابخانه پرواز در طول این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از چند پل عابر پیاده و همچنین چند پارک محله‌ای در تبریز از دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز در طول ایام دهه فجر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز